magelan

7 april 2013 - Medan, Indonesië

We hebben enkele dagen slechte verbinding gehad, dus hier verslag verslag vanaf jakarta .de hotelkamer was super . Rsamen tot aan de grond. Uitzicht vanaf hoge etage over heel jakarta bij nacht. Met open gordijnen geslapen,en dan zie je in de morgen jakarta ontwaken . Wandeling door jakarta stad en haven .mensen wilden met ons op de foto. Vonden die belanden wel leuk.bij een museum hebben we met ons3 dames een kansje gedaan, veel bekijks. Kregen als aandenken een leuke tas. Daarna verder naar Bandung. Daar zijn we de volgende morgen naar een wajang poppen maker geweest en natuurlijk poppen gekocht. In de middag naar muziekschool . Geweldige voorstelling met muziek en dans.in de avond naar een restaurant geweest waar ze hollandse gerechten hadden,dus ook erwtensoep.de bediening begreep er niets van,we hebben er later wel om gelachen.ze draaiden liedjes van vroeger een kippevel moment voor bennie. Op de1 april vertrokken naar kampong nagra.een dorp waar ze nog in het verleden leven dus geen stroom, riolering of water. Maar je waande je in het paradijs je moest 430 treden naar beneden om er te komen. Overal groen en rijstvelden tegen de heuvels .ze maakten er zelf parfum van kardemom . Daarna verder naar PANDAGARAN voor de overnachting. Het is hier om er1800 uur pionier en in de ochtend om 6 uur licht. Precies 12 uur dus.in het hotel werden we ontvangen met een grote kokosnoot met een bloemetjes erop, ze hadden de rode loper uitgelegd en personeel stond ons op te wachten.bloemen opzet bed,pure romantiek. De volgende dag zijn we naar de green canyon geweest waar we met een bootje naar een grot zijn gevaren. Geweldig.alles is groen , zelfs het water. Er zitten apen en hagedissen . In de middag naar het strand en om er6 uur zonsondergang . De volgende dag zijn290 km gereden naar dagenlang,waar ik nu om er6 uur in de ochtend zit te typen buiten bij de rivier, die voor hotelkamer loopt. We hebben gisteravond diner met dans gehad. Zelf dansen. Dadelijk naar Borobodur. Morgen zijn we voor hotelkamer3 dagen in hetzelfde hotel, dus dan komen de foto Tot de volgende keer maar weer

1. Je-zus:
    5 april 2013
    maar goed dat je zo ver van huis bent en zo niet in deurne rond loopt. Dat je veel bekijks krijgt geloof ik zo wel. Maar goed dat ze je na de erwtensoep in beweging lieten komen op die trappen zal ook wel een mooi orkest zijn geweest (snertorkest) Breng ook wat van dat mooie weer mee. Dat jullie genieten geloof ik de eerste keer,maar het is je ook gegund